Нийслэлийн Төр захиргааны авто бааз УТҮГ-ын “Нийслэлийн Нутгийн захиргааны байгууллага, албан тушаалтанд гаргасан өргөдөл гомдлыг шийдвэрлэх журам”-ын хэрэгжилтийг хангаж, иргэдээс ирүүлсэн өргөдөл хүсэлтийг тухай бүрт www.erp.ulaanbaatar.mn программд, хугацаанд нь бүрэн шийдвэрлэж ажиллалаа.
2022 оны 1 дүгээр улирлын байдлаар нийт 28 өргөдөл хүсэлт ирснийг программд бүртгэн, өргөдлийг хуулийн хугацаанд шийдвэрлэсэн байна. Үүнд:
Хүснэгт-1 Өргөдөл шийдвэрлэлтийн дундаж хугацаа
Өргөдөл, гомдлын шийдвэрлэлтийн дундаж хугацаа | Хоног | Цаг | Минут | Нийт өргөдөл, гомдол |
2 | 12 | 39 | 28 |
2022 ОНЫ ӨРГӨДӨЛ ГОМДЛЫН ШИЙДВЭРЛЭЛТИЙГ
ӨМНӨХ ОНТОЙ ХАРЬЦУУЛСАН БАЙДАЛ
2021 оны 01 дүгээр сарын 01-ний өдрөөс 03 дугаар сарын 25-ны өдрийг хүртэлх хугацаанд манай байгууллагад ирсэн нийт 28 өргөдөл, гомдлыг “Өргөдөл, гомдлын нэгдсэн программ”-д бүртгэсэн байна.
Өнгөрөгч 2021 оны 1 дүгээр улирлын байдлаар 29 өргөдөл, гомдол хүлээн авч хууль зүйн үндэслэлтэй шийдвэрлэсэн байна. 2021-2022 оны өргөдөл гомдлын шийдвэрлэлтийг 1 дүгээр улирлын дараах графикаар харьцуулсан. (График-1)
2022 оны 1 дүгээр улирлын байдлаар ирүүлсэн өргөдөл, гомдол, санал хүсэлтийг (диаграмм-2) Захиргаа хүний нөөцийн хэлтэс 27, Санхүү, төлөвлөлтийн хэлтэс 1, байгууллагын хэмжээнд нийт 28 өргөдөл гомдлоос журмын дагуу хуулийн үндэслэлтэй 28 өргөдөл, гомдлыг шийдвэрлэсэн байна.
(Диаграмм 2)
2022 оны 1 дүгээр улирлын байдлаар хандалтаараа тэргүүлж байгаа 3 асуудал нь иргэнээс ажилд орох хүсэлт 10 (37,04%), ажлаас чөлөөлөгдөх 7 (25.93% ), цалинтай чөлөө хүсэх тухай 5 (18.52%), үйлчилгээний болон бусад салбарын албан хаагчийн ёс зүйн тухай 2 (7.41%) ирсэн байна.
Өргөдөл, гомдлын программд нийт 28 өргөдлийг бүртгэж, 28 өргөдөл, гомдлын шийдвэрлэлтийн хариуг журмын дагуу 5 хоногт 23 (82,14%), 10 хоногт 5 (17,86%). 2022 оны байдлаар хугацаа хэтэрч шийдвэрлэсэн өргөдөл гомдол байхгүй болно. Өргөдөл, гомдлын индексээр (PCI) 0,87 буюу "В" үнэлгээтэй байна.